If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Еее а гумите като са с посока се губи гъдела от това само да сваляш едните и качваш другите,иии пак опашки и пак митове за криви джанти иии ... благодаря ....
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
От всички линкове се разбра според мен,че гуми с посока на въртене не могат да се разменят местата ляво , дясно само напред и назад.Гуми без посока на въртене може да се сложат отпред като се разменят местата им по диагонал. Моите са без посока остава аз сам да избера един от двата начина по мои избор.Които и да избера няма да объркам така го разбрах аз от всички западни линкове и от десетина наши.
А случайно да ви минава през главите, че когато се кръстосват, гумата се сваля от джантата и се завърта джантата и посоката на въртене остава същата?
На картинките които гледате никъде не пише гумата да се върти на 180 градуса. Стрелките които гледате са прави, не правят осморки. Гумата и джантата не са едно цяло.
Пише ли някъде, че гумата се върти с джантата?
На картинките, които гледате ясно е показано- гумата не се върти, отива на новото място в позицията в която е била. Джантата се завърта.
За това например АЛФА РОМЕО препоръчва опростената схема. За да не ходите на гумаджия да ви върти джантите.
А случайно да ви минава през главите, че когато се кръстосват, гумата се сваля от джантата и се завърта джантата и посоката на въртене остава същата?
На картинките които гледате никъде не пише гумата да се върти на 180 градуса. Стрелките които гледате са прави, не правят осморки. Гумата и джантата не са едно цяло.
Пише ли някъде, че гумата се върти с джантата?
На картинките, които гледате ясно е показано- гумата не се върти, отива на новото място в позицията в която е била. Джантата се завърта.
За това например АЛФА РОМЕО препоръчва опростената схема. За да не ходите на гумаджия да ви върти джантите.
Така,така но на моите гуми има надпис от едната страна Inside от другата Outside. Я сега помисли като примерно задна дясна по диагонал отива предна лява и не завъртиш гумата надписа outside отива отвътре което не е правилно . А точно като я завъртиш с джантата заедно на 180 градуса надписа outside си идва отвън !Нещо да кажеш,хайде стига с тия разсъждения едни по умни хора от нас са го измислили как е!
Така,така но на моите гуми има надпис от едната страна Inside от другата Outside. Я сега помисли като примерно задна дясна по диагонал отива предна лява и не завъртиш гумата надписа outside отива отвътре което не е правилно . А точно като я завъртиш с джантата заедно на 180 градуса надписа outside си идва отвън !Нещо да кажеш,хайде стига с тия разсъждения едни по умни хора от нас са го измислили как е!
А ти защо мислиш, че има различни схеми?тази с кръстосване не е за твоите гуми.
Във въпросните сайтове се говори за ротация на гуми а не на колела. Поради това намирам по-горните разсъждения на Lordliness за нещо върху, което си струва да се помисли.
Накратко - освен, ако не става въпрос за асиметрични гуми, няма проблем да се приложи схемата, която описа BO и същевременно да не се променя посоката на въртене.
Няма значение дали гумата е симетрична или асиметрична за схемата.
Единствено има значение ако има посока на въртене - най-често зимни тякива. Но и при тях трябва да ги въртите между лява и дясна страна, с неудобството на демонтаж от джанта. И това отново заради атакуващия ръб на геометрията.
Гумите са разменени вече,по схемата предни отзад задни отпред без никаква размяна по диагонал така както е в книжката на Алфа Ромео !
Избрах тази схема понеже им е първо завъртане и не виждам смисъл от задните да се сложат отпред по диагонала !
Сложени са секретните болтове и ключа за тях е "хвърлен в морето" така,че от тук натам само газ
Дебатите са излишни !
P.S
Да добавя току що се върнах от един тест драйв 50-ина км,няма вибрации никакъв шум или потропване плъзга се като по вода.С тези където са сега отзад,когато бяха отпред имаше малко шум може и да си внушавам !
Comment